U�ywasz czytnika tre�ci? Skocz do tre�ci

Social Media (Facebook)

Social Media (Facebook)

Social Media jest dziś tym elementem marketingu, który kształtuje strukturę Internetu, promuje marki i wyznacza trendy, jest źródłem informacji i dochodu. Prowadzenie działalności promocyjnej w ramach mediów społecznościowych, jak na przykład posiadanie fanpage na Facebooku jest dziś już koniecznością, a nie tylko zwykłym trendem czy modą.

Zalety stosowania Social Media np. za pośrednictwem serwisu facebook:

  • uruchomienie tanim kosztem marketingu pantoflowego,
  • budowanie społeczności wokół marki, produktów,
  • komunikacja „real time” z użytkownikami, potencjalnymi klientami, np. komentarz, film, plik itp.,
  • dogłębna analiza demograficzna klientów, społeczności (płeć, wiek, miejsce zamieszkania itp.),
  • budowanie silnych relacji z klientami,
  • możliwość tworzenia dowolnej aplikacji, kampanii, czy konkursu przez np. jasne „click to action”,
  • możliwość publikacji ważnych wydarzeń firmowych, filmów użytkowników,
  • tworzenie wizerunku marki innowacyjnej, skierowanej na użytkowników,
  • wzrost świadomości marki.

W ramach kampanii Social Media oferujemy:

  • kreacje silnego wizerunku przedmiotu \ podmiotu promowanego (BUZZ),
  • nawiązywanie interakcji z użytkownikiem oraz angażowanie ich w wydarzenia firmy,
  • kierowanie kilkoma fanpage-mi jednocześnie (Facebook, Twitter, G+, Blogspot),
  • tworzenie quizów, blogów markowych,
  • prowadzenie kampanii CPC ( płatności za kliknięcie, zasada jak w Google Adwords) lub CPM (Cost Per Mile, koszt za tysiąc wyświetleń reklamy).